fredag 14 december 2007

denna väntan...



Ikväll blir det tjejfilmer på toppnivå! Jag är ensam hemma så Niklas är på julfest med jobbet, så då passar jag på att hyra tjejfilmer. Till och med killen i filmaffären kommenterade detta: " Ja, det här är väl inga Niklas filmer?"


Håller även på att tvätta. Var nere i tvättstugan kl 16 då min tid börjar. Tror ni maskinerna var lediga? Nej. Det var 15 min kvar på tvätten när jag kom ner. Vem sätter igång en maskin när de vet att de inte kommer bli klara innan deras tid går ut?! Jag fick ju sitta där som ett fån och vänta tills personen ifråga kom dit och då beklagade hon sig så sött " ojoj...jag är snart klar". Irriterande. Och när hon hade tagit ur sin tvätt la hon i det i torktumlaren och torkskåpet, samma maskiner jag ska använda inom en timme! Ska jag bli tvungen att sitta och vänta på det sen oxå? Varför kan inte folk hålla sina tider?! Jag som hatar att vänta!

Har varit sjukt sugen på pannkakor med hjortronsylt så ikväll slår jag på stora trumman. Ska bli så gott!

1 kommentar:

Anonym sa...

Freedom Writers har jag sett. Tyckte den var ganska bra, hoppas du oxå tycker det. ;)