onsdag 12 december 2007

Veckans kändis nyheter


Efter träningen köpte jag min Bibel. Inte den riktiga Bibeln utan tidningen Veckans Nu! Här kan man vekligen lära sig allt det viktiga om ens favorit kändisar. Har man gått och undrat över någon kan man få svaret i denna tidning. Så jag la mig på soffan med en Nutrilett bar och läste tidningen samtidigt som evighet såpan "Days of our lives" rullade på tv:n. Mysigt va?! Men det jag fick lära mig om mina kändisar var:
* Hilary Duff i nytt triangeldrama! Hon dejtar två killar samtidigt....
* Robbie Williams romans med flickvännen håller i sig. Ett år har de varit tillsammans i nu! Herregud, måste vara rekord för honom!
* Paris Hilton i Sydkorea...vem bryr sig? Men frågan är om hon verkligen är tillsammans med svenska Alex? Är han inte bög? Och bara umgås med honom för att få igång hans karriär?
*Nick Lachey och Vanessa Minnillo firar födelsedag med fest i Las Vegas och semester i Karibien. Vissa har det bra...
* Britney Spears förlorade oskulden vid 14-års ålder. Hon ljög alltså i många år! Världen kommer nog inte att överleva denna nyhet.
* Owen Wilson verkar må bra igen efter sitt självmords försök. Han har ny flickvän och de är ute och badar på stranden i Malibu.
Så! Nu vet ni det. Nu kan ni slappna av igen och bara njuta av dessa nyheter.

Inga kommentarer: