onsdag 12 december 2007

här har ni mig

Namn: Ida-Maria
Kallas också för: Ida, skatan(Niklas skulle skämta till det med ett fågelnamn och det han kom på var detta...)
Född: 1982
Jag kommer från: Stockholm
Och bor nu: har inte lämnat Stockholm ännu. Nångång kanske.
Civilstånd: Gift med Niklas
Barn: Nja. Kommer nog inom en snar framtid men ett bonusbarn har jag skaffat mig!
Utbildning: Snart en lärarutbildning. Bara några veckor kvar.
Mitt tråkigaste jobb nånsin: Sitta i kassan på Ica. Jag tror att jag ska dö varenda gång jag sätter mig i stolen. Något mer enformigt jobb får man leta efter. Absolut noll utmaning.
Det karaktärsdrag jag är minst stolt över: Jag är extremt lat och slarvig.
Favoritprogram i TV: Som går just nu Ugly Betty, Grey´s anatomy osv. Favorit överlags: Vänner och Gilmore Girls
Hon spelar mig i filmen om mitt liv: Angelina Jolie, hon är så snygg!
Min stora idol är: min mamma
En kändis jag kan tänka mig att byta plats med: Hmm....Viktoria Beckham för att få ha alla hennes kläder, skor och väskor på sig!
Jag kan det här och det är jag stolt över: Vara lärare.
Jag skulle vilja lära mig mer om: Ja...mycket...Man har väl hel livet på sig att lära sig nya saker.
Det här visste ni nog inte om mig: hmmm...vet ej just nu.
När jag är helt ledig gillar jag att: ta det lugnt. ligga på soffan och titta på film.

Favorit......
maträtt: Älskar indiskt!
film: hmmm...har nog ingen favvo just nu.
lag: jämställdhetslagen. Vadå sport???
musik: Just nu lyssnar jag på nya Britney, Timbaland, Sugababes
bok: Jag inväntar semestern då jag ska läsa tredje och sista boken av Stieg Larsson!
drink: alla söta tjejdrinkar!

Inga kommentarer: