torsdag 17 januari 2008

Gillar publik när jag pratar i mobilen

På väg till skolan imorse hände en rolig sak..T.o.m pinsamt.
Stod på t-banan när Madde ringer. Jag hade min hörlurar ikopplade i mobilen då jag hade lyssnat på radio tidigare. Men nu ryckte jag av hörlurarna och började prata med Madde. Efter en stund märker jag att samtalen lät konstigt och folk omkring mig tittade skumt på mig. Det vårt lilla samtal handlade om var att Madde har varit magsjuk i en vecka sen hennes resa till Egypten. Hon gav en ganska välformulerad förklaring på hennes symptom om vi säger så. Väldigt detaljrikt. Till slut förstod jag att jag hade högtalaren på. Hela vagnen hade hört vårt lilla samtal om Maddes magsjuka! Haha! Som tur var gick jag precis av när jag kopplade av högtalaren så publiken fick inte höra hela samtalet. Som vi skrattade när jag berättade om mitt lilla misstag! Ett gott skratt i morgonstressen! Skulle passa bra som ett inlägg på tjuvlyssnat.se !

Inga kommentarer: