onsdag 16 januari 2008

Känns som om är på en annan planet. Det här med tidsomställning är inte lätt! Jag måste vara extremt känslig för sånt här. För mig brukar det ta en vecka att ställa om mig. Inatt vaknade jag 04 och var jätte pigg. Lyckades dock somna om och vaknade 07. Både jag och Niklas har varit så trötta och sega hela dagen. Först nu har jag gjort iordning mig, innan har vi tittat på säsong 2 av Heroes som vi köpte i Thailand. Niklas åkte nyss in till jobbet! Han skulle kolla läget sa han. Själv ska jag snart oxå åka in till jobbet.

Igår käkade vi middag med Janne på Miss Goa. Han rapportade vad som hade hänt här hemma medan vi var borta. Vilket betydde ingenting. Jag ringde även till jobbet och kollade läget. Pratade med Sara som sa: "asså, man kan åka iväg från ica på semester och komma hem några veckor senare och ingenting har hänt. Allt är som vanligt på gamla tråkiga ica!"
Niklas däremot: han hade 100 mail, massor med saker som hänt, telefon som ringer osv osv. Det är 3 det.




Inga kommentarer: