söndag 20 januari 2008

Har nu suttit i över en timme och laddat upp kort som ska framkallas. Väldigt smart att man kan beställa framkallning av ens kort via nätet! Billigt är det oxå. Men det tar som sagt tid....

Annars händer det inte mycket. Ska om en timme i väg till jobbet. Hela söndagen förstördes av denna tanke att jag ska jobba ikväll. Så är det förstås varje dag jag ska jobba. Jag hatar verkligen mitt jobb. Det känns dock onödigt att söka nytt jobb då jag förhoppningvis bara har några månader kvar på ICA. Typ fram till juli hoppas jag. För då har jag, enligt mina planer, fått ett jobb till hösten. Om det inte blir ett lärarjobb blir det nog på en förskola. De skriker ju efter pedagoger. Så pass mycket att man inte behöver vara förskolelärare utan "lärarutbildning" går bra. Och då kan man få 24-25 tusen i lön oxå.Så jag har en plan....Det ska man alltid ha i sitt liv. En backup-plan för sitt liv.

Imorrn bär det av till Universitet! Ska möta Madde på Slussen 9,30 så vi kan åka dit tillsammans! Har ju aldrig varit där tidigare så vi kommer vara två vilsna själar på den skolan. Den ska ju vara så pass mycket större än Södertörn..



Inga kommentarer: