torsdag 31 januari 2008

Nu ger jag upp! Jag får inte ner några mer smarta och intressanta meningar! Har iaf fått ner 2000 ord vilket blev fyra hela sidor med text! Fasiken vad duktig jag har varit dessa två dagar! Men shit vad svårt det är. Och tråkigt. Problemet är att man inte vet om han har gjort rätt. Hur kul blir det då att redovisa detta? Pinsamt om man har helt fel...

Var ute på en kvick promenad tidigare. Skönt att få luft och röra på sig lite. Har inte gått på promenad sen i höstas. Insåg nu hur skönt det är! Har man bara musik i öronen så är det helt ok. Det går inte att gå på promis med Niklas. Han ska hela tiden stanna och titta på snygga hus eller bilar. Jag vill gå snabbt och effektivt! Inget tjaffs.Han är mer för att utforska omgivningarna och att gå i lugn takt. Inget för mig! Därför är vi aldrig ute och går tillsammans.....

Nu ska jag gå och handla. Har gjort en fin inköpslista. Idag hade jag turen att inte behöva hämta Alex på dagis. Dom skjutsar över honom senare, han är på middagsbjudning ikväll. Hos sin mormor....

Inga kommentarer: