torsdag 24 januari 2008

Två timmar senare har man så här fina naglar! Är riktigt nöjd! Hur många gånger har jag haft nagelförlängning nu? Hmm....undrar om det inte är femte gången nu?
1: första gången var på gymnasiet då jag och en annan tjej gjorde det i Kista(innan de byggde om). Tog dock bort dom efter två veckor då nageltjejen slutade på salongen och ingen annan ville ta hand om mina naglar. Kaos! När jag kom dit för återbesök hade hon plötsligt slutat men ingen hade ringt och berättat det för en. Konstigt.
2: även denna gång under gymnasietiden. Då hade jag dom ett tag faktiskt. Gjorde dom på ett ställe vid Zinken som heter Nagelakuten.
3: för typ 4 år sen när jag bodde i Sumpan och gjorde dom på Scratch Nails som ligger i centrum. Det var samma vinter som vi förlovade oss!
4: till bröllopet! Hade lila stenar på alla naglar! Så fint var det! Tog dock bort dom efter bröllopsresan. Naglarna tog all uppmärksamhet från min vigselring. Haha!Gjordes på Björknäs salongen.
5: idag. På samma salong som ovan. Ska dit igen om 2 veckor.


Inga kommentarer: