torsdag 24 januari 2008

Vilken härlig morgon det är! Solen är ett minne blott och istället visar regnet sin bästa sida. Usch! När ska snön komma på riktigt? Så fort det blir snö blir himlen blå och solen skiner så fint! Hellre snö och -10 än detta hemska gråa väder.

Jag har redan spruckit min dagsplanering. Har inte läst nånting ännu. Har surfat i 40 min istället. Men fram till 11 ska jag läsa. Ska läsa kapitlet om positivism!Sen blir det att äta och göra iordning mig.

På tisdag fyller Niklas 35 år. Vad sjutton ger man i present? Vad ger man en 30-åring som antingen har allt han vill ha eller redan har möjlighet att köpa det han vill ha när han vill ha det? För att köpa kläder känns inte speciellt. Vill han ha en tröja så kan han gå och köpa den när som helst själv. En klocka?Nej, han köpte två stycken i Thailand. En upplevelse kanske? Hotellvistelse? Äta på en fin restaurang? Andra tips?

Inga kommentarer: