torsdag 31 januari 2008

tulpaner!


Hör och häpna! Jag har köpt blommor! Alla som känner mig väl vet att jag inte har blommor och växter. Men idag köpte jag tulpaner! Det hela började med att jag köpte en knippe förra veckan. Då var jag verkligen impulsiv kan jag meddela. När jag väl kom hem och satte dem i vasen(som tyvärr är trasig så den läcker) insåg jag hur fint det var. Mysfaktorn i vårt hemska kök höjdes en ribba. Så idag köpte jag nya tulpaner! Så nu ska jag fortsätta denna bana och köpa nya blommor regelbundet. Tyvärr är jag aldrig inne i city längre så jag kan inte köpa billiga blommor på Hötorget så det får bli dyra från Vivo. Fast undrar vad de kostar uppe på Slussen?Hmmm....får undersöka saken. På Vivo kostar de iaf 40 kr...
Ps. ska bli spännande att se hur länge denna tulpanmani håller sig....


Inga kommentarer: