tisdag 18 mars 2008

10:13

Med inbjudan till klassåterträffen som kom igår fanns en klasslista med hela klassens namn och nuvarande adress. Kollar igenom alla namn och känner igen alla utan ett namn. Minns för sjutton inte denna människa! Antingen så var det ingen viktig människa i mitt dåvarande liv eller så måste det vara felplacerat! Känner inte igen namnet, kan inte placera det med någon annan. Har sökt på facebook men det kommer bara upp två ansikten och dom är inte i närheten av ens egen ålder.Vem är denna människa?!



Förövrigt kan jag konstatera detta:

1, jag har bott granne med en person utan att veta om det

2, endast jag har bytt namn

3, en bor utomlands

4, många bor kvar där borta! usch, vad tragiskt.

5, jag har en som kund på jobbet fast vi hälsar inte. Jag vågar inte medan den andra kanske inte heller vågar eller så känner h*n inte igen mig. Personen bor iaf bara nån gata ifrån mitt jobb.

6, alla är vid liv.

Inga kommentarer: