måndag 17 mars 2008

måndag 10:57

Det blev en bloggpaus under helgen. Vilket var skönt. Nu är jag tillbaka igen med nya friska tag!

På lördagen kom, som sagt, familjen L över på middag. Vi hade premiär med middag på nya matbordet! Det gick jättebra att äta middag på bordet!Haha! Sedan blev det såklart Melodifestivalen. Jag höll på Amy och BWO men Charlotte är en värdig vinnare. Hon har verkligen kämpat och kommer fortsätta kämpa för Sverige i stora finalen. Hon är en vinnare. Hoppas vi iaf går vidare i kvalet.

Igår hade vi en hemmadag. Tog det lugnt. Jag började läsa på min nya bok som jag köpte på rean: "Edward Finnigans upprättelse" av Hellström&Roslund. Förstod inte att detta var en fortsättning på tidigare böcker så jag blir nog tvungen att läsa dom oxå. Men den är spännande!

Idag är det skrivande av PM som gäller. Vi ska lämna in det på torsdag. Så det ska jag syssla med hela dagen. Ska även komma iväg och träna i eftermiddag. Det är ett måste.

Inga kommentarer: