tisdag 18 mars 2008

21:08

Jag är med.........hund. Eller rättare sagt, eftersom vi är två i detta förhållande, vi är med hund. Vi ska vara hundvakter åt Mysak vars husse och matte åker till London imorrn. De blir borta över påsken så nu bor Mysse hos oss. Trevligt med sällskap! Men ska jag vara realistisk så är det jag som får huvudansvaret. Niklas är inte lika galen i hundar som jag är. Typ det enda ansvaret Niklas får är att gå ut med honom på torsdag när jag jobbar. Plus att han måste hämta mig med bilen när jag slutar. Vi lånar även deras bil nämligen. Men bara att ha denna lilla ansvarsbiten på torsdag för honom är nog med planering ska ni veta...

Imorrn ska jag göra en rolig sak! Vad får ni veta imorrn eftermiddag när jag är hemkommen efter den roliga aktiviteten. Först ska jag överleva ett seminarium på Södertörn mellan 8-10. Litteraturhistorian ni vet. Bara en vecka kvar sen är jag klar med det. Just det, ska överleva den muntliga tentan på fredan oxå. Sen är jag klar!

Inga kommentarer: