torsdag 13 mars 2008

Det gick vägen!

Allt gick så bra på mötet igår så jag blev direkt kallad på en första intervju! Redan idag! Riktigt skoj! Jag blev så glad att jag hoppsade hela vägen hem! Haha! Så kl 15,45 ska jag på intervju, sedan kl 18 är det möte nr 2 i samma byggnad. Igår var det om grundskolan och idag gymnasiet. Det som är bra nu är att jag vet vad som kommer ske på möte nr2 för de kör samma sak på alla möten. Så jag är väl förberedd och vet hur jag ska bete mig! Gruppövningen som vi gjorde var inte så hemsk. Inte ens redovisningen var hemsk. Allt gick bra helt enkelt! Jag är så spänd inför intervjun att jag sov väldigt dåligt inatt och jag vaknade tidigt!

Idag kommer våra nya stolar levererade! Problemet var att stolarna var i utgående sortiment men ingen sa att de var helt slut på lager. Så det finns inga stolar. Men vi ska nu få de stolar som fanns i en butik i Skärholmen! Hoppas de kommer monterade så jag kan ställa in dom direkt. Så vem vet, i eftermiddag kanske det kommer bilder på detta! De har lovat att komma innan kl 14 så vi får hålla tummarna.

NU: plugga!!!! Måste måste måste! Ska sriva ihop 2-3 sidor på en uppgift..

Inga kommentarer: