fredag 21 mars 2008

långfredag 12:27

Sitter här hemma och väntar på att Alex ska komma. De ska skjutsa över honom till kl 13. Har precis varit ute med Mysak och har hunnit duscha. Ikväll ska vi ha en familjemiddag(igen....) med L. Blir väldigt många sådana nu för tiden. Lite väl många och ofta. Såååå kul är det inte med familjemiddagar med föräldrar... vare sig med ens egna föräldrar eller med svärföräldrar, eller vad tycker ni?!


Dock har vi inga planer för imorgon då det är påskafton. Förhoppningsvis blir det en kväll med vänner. Så mycket roligare att träffa ens vänner än familjen. Nu låter jag bitter. Kanske för att jag är bitter idag. Är uttråkad helt enkelt.

Glömde visst att berätta om min roliga sak som jag gjorde här om dagen! Om jag säger MQ och presentkort: vad säger ni då? Jag svarar: en massa shopping på MQ!
Fick med mig:
ett par svarta shorts
2 t-shirtar
1 kofta
1 cardigan
1 omlottcardigan

Och nu har jag pengar kvar. Det står mellan att köpa en ny vårjacka eller två par jeans. Problemet med en vårjacka är att man använder inte den så länge. När det blir tillräckligt varmt har man en kofta eller en cardigan istället. Under sommaren ingenting, om det blir så pass varmt. Och jag har jackor hemma som jag kan använda. Men samtidigt är det kul med en ny fräsch modern jacka. Om inte jacka, två par jeans. Ett par vita och ett par svarta el blåa. Snyggt till sommarn. Hmmm....detta är ett stort problem. Ett så kallat i-landsproblem.

Inga kommentarer: