torsdag 20 mars 2008

Skärtorsdag 09:22

Äntligen påsk! Dock ska jag jobba ikväll men fr.o.m imorrn är jag ledig fyra dagar! Härligt!

Igår blev jag sjukt hungrig vid 17 och jag orkade varken laga mat eller vänta på Niklas så jag gick upp till grillen och köpte kebabtallrik och 5 st Chilipoppers som jag åt när jag kollade på reprisen av Grey. Sjukt gott! Allt är så himla gott när man är hungrig. Jag hade ju bara ätit frulle/lunch vid 11,30 så det var ju inte så konstigt att jag var hungrig. Sen spenderades kvällen hemma. Jag och Niklas på varsin soffa och Mysak gnagadess på ett ben. Mums för honom antar jag! Tog sen en promis tillsammans på kvällen. Mysigt.

Idag ska jag och Madde skicka in vårt PM via kursweben. Från början var planen att vi skulle till skolan för att lämna ind et men igår kom ett mail att vi kunde skicka in det via kursweben istället. Mycket bättre.Nästa vecka drar typ hela klassen till Nya Zeeland så på tisdag är sista dagen i skolan på typ hela våren. Har även sista veckan med Södertörn. Fasiken vad glad jag kommer vara nästa fredag när jag har gjort tentan. Eller kanske inte....beror på hur det går. Den är ju munltig så man får veta på en gång om man klarar den.

1 kommentar:

Anonym sa...

Men skulle inte du berätta vad du gjorde igår eftermiddag? ;P