torsdag 6 mars 2008

nu är jackan här




Tog en tur till gymet där jag styrketränade. Tog ett ordentligt pass! Var helt darrig i armarna efteråt! Idag var det väldigt lite folk så det var jättelugnt och skönt. På bilden ovan ser ni mitt "problemområde": magen. Hur sjutton får man bort den?! Går ju inte....


Jo, min jacka kom idag. Vet inte vad jag ska säga.....jo detta:
1: Färgen är helt fel. På bilden var den ljusgrå, i verkligen heten mörkgrå.
2: Den är jättestor och pösig. Dålig kvalité.
3: En stor reva i fodret!
4: Knapparna är av plast och är av "tryck-funktion".
Spana in bilderna här:



Fula knapparna och den stora revan i fodret!
Nu vet jag inte vad jag ska göra med jackan. Sy om den? Vad kostar inte det? Sälja den?Vågar inte göra det för stackars den som köper den...Donera till ett dagis? Jag ska iaf lämna ett dåligt omdöme om säljaren på ebay!









Inga kommentarer: