måndag 10 mars 2008

vad gör Ida denna vecka mån tro?

Jahopp, Niklas ligger med sin bok och läser. Han är hooked på Stieg! Lika social som han var igår! Undrar hur han kommer må när boken är slut? Svaret på detta är: filmerna spelas in nu! Lycka! Undrar om inte den första filmen kommer bli den stora julfilmen i år? I första boken är det vinter så det skulle verkligen passa med en julpremiär.

Imorrn börjar min litteraturhistoria som jag ska ta igen. Har idag läst in mig på de olika böckerna som är till imorrn. Känns lite konstigt att åka till Södertörn igen. Har inte varit där på några månader. Nu är jag van att åka till Universitet så att sätta mig på pendeln igen kommer bli exotiskt! Men jag kommer få träffa gamla kursare igen så det kommer bli skoj. Det är några stycken från min årskull som läser denna kurs så det blir ett glatt återseende.

Veckans planer:

Tisdag: seminarium 8-10 på Södertörn(dubbla kurser under denna månad).Jobba 11-18. Skulle egentligen ha jobbat 17-22 men blev tillfrågad att byta pass. Och det gör jag gladeligen!
Onsdag: Plugga hemma på dan. Träna! Sedan rekryteringsmöte nr 1 kl 18.
Torsdag: Plugga hemma på dan. Träna! Hämta Alex på dagis, sedan lämna över honom till Niklas vid 17 på hans jobb för att sedan gå på rekryteringsmöte nr 2 kl 18.
Fredag: seminarium 8-10 på Södertörn. Åker sedan till Universitet för att gå på ett annat seminarium kl 13.
Lördag: Ledig! Träning och Melodifestivalen på kvällen.
Söndag: Jobba 17-22

Inga kommentarer: