måndag 24 mars 2008

annandagpåsk 13:41

Ute snöar det och jag sitter hemma och pluggar. Det blir en lååång dag imorrn med mycket innehåll. Först är det seminarium på Södertörn mellan 10-12. Det sista seminariet innan muntliga tentan på fredag! Sitter nu och förbereder inför detta seminarium. Sen åker jag till Universitet där jag har opponering hela eftermiddag på våra PM som lämnades in förra veckan. Égentligen börjar detta kl 10,30 men jag hinner först komma till kl 13. Detta håller på hela eftermiddan. Kl 16 ska vi ha nån avslutningsfika med lärarna. Så jag håller även på att läsa PM:et vi ska opponera på.

Idag har vi varit och tränat på förmiddan. Kändes skönt efter denna svullarhelg. Om två timmar ska vi åka till Arlanda för hämta upp matte och husse. Får se hur bilresan i detta snöväder går.

Lite allmän info:
jag kommer säkerligen byta blogg inom en snar framtid. Detta pga två anledningar:
1: denna sida har strulat i snart två månader. Jag kan inte längre se någon statistik över antal besökare. Har mailat och frågat om detta, det tog ca 3 veckor för dom att svara(skulle ta 1-2 dagar enligt infon) och då hänvisar dom mig till deras "frågor&svar" funktion! Jag hittar inget svar! Dålig service.....
2. jag vill inte att mina framtida elever och arbetskollegor ska kunna läsa min blogg så jag kommer därför byta namn på bloggen och även lösenordsskydda den. Ni som vill fortsätta läsa min blogg kommer därför få ett lösenord som ni ska fylla i varje gång ni går in på min blogg. På detta vis kan jag använda mig av namn på personer och platser utan att nyfikna människor kan söka mitt namn på google och vipps kommer bloggen upp. Detta vill jag inte!

När allt detta kommer ske får ni såklart veta i god tid innan. Ni kommer få maila mig så skickar jag över lösenordet. Men detta sker som sagt inte just i denna sekund.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej hej!

Jag är fullbokad hela den 5:e tyvärr. Först ska jag jobba och sen är det konsert. Men kan ju kanske möta upp efteråt. :)

Kram!