söndag 23 mars 2008

påskdagen 20:37

Idag har vi haft en lugn och skön dag.

Klev upp vid 9,30. Eller egentligen vid 7,30 då jag tog en sväng med Mysak. Gick dock och la mig igen efter det. Janne sov över så vi käkade frulle ihop. Vid 11 skjutsade vi hem Janne till Essingen. Vi tog även en promenad runt ön tillsammans med Mysak. Spanade in nyöppnade gymet i hamnen. Tänk om vi fortfarande bodde där. Eller åtminstone hade en fin lägenhet i hamnen. Nice.

Efter promisen åkte vi till Sickla där vi shoppade upp resten av våra presentkort. Jag köpte två coola linnen och en klänning. Niklas köpte en skjorta(såklart), en kofta och kallingar. Tror det var det. Nu har vi iaf använt upp alla presentkort. No more.

Åkte sedan hem och käkade lunch och kollade på KOmmisarie Frost på tv. Vid 16,30 var vi sjukt uttråkade så vi åkte och tankade bilen, käkade på Max i Sjöstaden, hyrde film och promenade med Mysak.

Nu sitter vi här hemma. Imorrn tar verkligen påsken slut. Måste till gymet. Har blivit lite väl mycket godis, läsk och skit denna helg. Tillbaka till vardagen och rutinerna. Jag gillar rutiner har jag märkt. Jag är en rutinmänniska. Precis som ett barn. Så imorrn är det vardag igen även om det är helgdag. Jag ska plugga och träna. Även hämta matte och husse på Arlanda. Mysaks kollovistelse tar slut imorrn. Även han ska tillbaka till vardagen.

Over and out

Inga kommentarer: