torsdag 6 mars 2008

dagens planer

Imorse när jag klev upp och titta ut genom fönstret såg jag vår inneboende R komma ut på gatan med sin stora resväska. Har han flyttat ut? Kommer han inte tillbaka?

Idag ska jag plugga. Måste börja läsa de böcker jag ska ha under de två veckor jag ska tillbaka till med början nästa vecka. Jag ska ta igen två poäng i en kurs från förra vintern. På tisdag ska jag dit igen. Om det inte vore så att jag inte tål den läraren hade det varit ok men nu är det bara ångest. Men det är bara att ta tjuren vid hornen och gå dit. Ska iaf börja förbereda läsningen för det idag. Sen ska jag även söka efter relaterad litteratur inför vår c-uppsats. Dessa kan handla om kvinnligt företagande, genus, SoFo osv.

1 kommentar:

Anonym sa...

Men hallå! Jag har väl knappt varit sjuk alls på jättelänge. Om man bortser från min konstiga magsjukdom...