lördag 8 mars 2008

min lördag

Igår käkade vi middag med J&A på Village som ligger på Norrmalmstorg. Det var riktigt mysigt ställe med väldigt god mat. Det kostade en liten slant men mätta och belåtna blev vi! Ska ni gå till ett ställe ska ni gå dit!
Innan hade jag shoppat en ny klänning på Zarah. En svart fodralklänning för endast 299kr. Så jag var nöjd hela kvällen!

Idag har vi varit i Sickla och tittat. Jag kom hem med två kjolar, en klänning och två t-shirts. Till Niklas sprang vi in i varenda butik(även i Forum) för att hitta en röd vitrandig t-shirt. Det är hans mission just nu, en randig tröja. Men det verkar inte säljas några sånna just nu. Dock hittade han två nya skjortor som blir fina i sommar. Nu är vi båda set för sommaren!

Ikväll blir det lugnt. Vi har hyrt en massa filmer, vi ska även köpa hem Thai. Vi fick två inbjudan till fest ikväll men vi tacakde nej till båda. Jag ska hoppa in och jobba imorrn så jag börjar 07,00. Väldans tidigt...

That´s it!

1 kommentar:

Anonym sa...

Har ni tänkt att sommaren ska komma snart eller? ;P Tror du att din chef vill att man ska ringa honom i veckan? Eller ska jag vänta på att han hör av sig? Vill ju ha jobbet! KRAM!