fredag 29 februari 2008

att vänta....


Igår träffade jag Linda för en öl/vin/cider uppe på Götgatsbacken. Men, självklart var fröken sen. Hur sen?undrar ni. Jo, ungefär 35 min! Men det var inte hennes fel utan SL såklart.





Så jag stod där vid t-baneuppgången och väntade. Tiden går faktiskt fortare än man tror. Jag hade ganska mycket att titta på. Hade även underhållning av en gatumusikant! En man med klarinett spelade tralligmusik för mig och alla andra!



Efter en stund kom hans kompis med gitarr oxå! Då blev musiken ännu tralligare!









Så äntligen kom Linda! Så här glad blev hon när hon såg att jag tog kort på henne!Som straff för att hon kom så sent får hon en bld på sig själv i min blogg! Haha!



Vi begav oss sedan upp till Högbergs där det fanns lediga platser. En trevlig kväll!Dock blev jag väldigt trött men...så är livet! Det är jobbigt att ha sportlov helt enkelt.













2 kommentarer:

Anonym sa...

hihi, nu är jag här & snokar igen. Jag måste föresten gått precis förbi dig & musikanterna i torsdags, jag & en kompis gick ner den ingången 19.30. Världen är liten ibland!

ida sa...

Ja,du världen är liten. När jag stod där och VÄNTADE I HUNDRA ÅR mötte jag en kurskamrat från universitetet, så världen är verkligen liten!