fredag 8 februari 2008

Älskar Bianco!

Så, nu står lasagnen i ugnen. Apropå lasagne, ofta stöter man på konstiga stavningar på denna maträtt. Ex: lasangne, lasang, larsagne. Det verkligen spritter i fingrarna på mig när jag ser restauranger som stavar fel på sina skyltar eller menyer! Jag vill så gärna rätta till det!

Efter skolan åkte jag in till Gallerian och mötte upp Niklas när han slutade vid 16,30. Innan hann jag såklart gå lite i affärer. Inne på Bianco möttes jag av slutrean. Upp till 75% rea.Jag gillar verkligen Bianco. De har snygga skor. Farligt att gå in här! Tror ni inte jag hittar ett par? Jajamensan. Dessa:



Endast 225 kr för ett par
svarta mockastövletter! 75% rabatt på dom. Kan det bli bättre?Dom åkte genast hem till mig.
Så skynda dit om ni vill fynda.






Inga kommentarer: