tisdag 26 februari 2008

Nytrimmad


Nu är jag nyklippt! Det blev dock bara toppning så det syns ingen skillnad. Har väl insett att min tidigare inställning " klippa mig var 6:e månad" inte fungerar i min nuvarande frisyr så nu blir det klippning var 8:e vecka ungefär. Man vill ju se fin ut!


Här har ni salongen "Hår 3000" som ligger rakt under NK och Gallerian. Dom är riktigt duktiga här. Har gått hit i några år nu är lika nöjd varje gång.

Under resten av eftermiddan ska jag fixa lite skolarbete. Sen kl 18 är det dags för Core och Aerobics. Jo, det blev en 30 min promis innan frukost idag! Har hittat en perfet rutt att gå som tar 25-30 min att gå. Tillsammans med morgonradio i öronen blir det en trevlig promis! Gröten och äggen blir särskild goda när man kommer hem sen!

Inga kommentarer: