onsdag 27 februari 2008

lunch och bokrea

Det blev en riktig syskonträff idag för bror nr2, Andreas, tog bilen in till stan för att äta lunch med oss. Vi träffades vid 11.30 och åt en god thaibuffé på restaurang Pong som ligger på en tvärgata till Drottninggatan. Dock var det så mycket folk där att vi fick stå i kö i säkert 10 min innan vi kom fram till maten. Men gott var det! Vi gav varandra de senaste nyheterna från varandras liv. En underbar nyhet kom! Detta blir nog ett roligt år med roliga händelser!


Efter lunchen och när Andreas hade åkt tillbaka till jobbet gick jag och Isaac på bokrean. Båda kom ut med böcker i påsen. Jag köpte "Edward Finnigans upprättelse" av Roslund&Hellström. Har hört en massa bra om deras böcker så nu ska jag prova denna deckare. Jag är helt insöad i deckare just nu. Inget annat går hem. Bara deckare.

Inga kommentarer: