torsdag 14 februari 2008

flickor är sig lika!

Som ni ser har jag bytt design här. Den här känns mer ordentlig ut än den tidigare!

Kom precis hem med Alex. Vi har hyrt två filmer, köpt geléhjärtan och tulpaner och ska snart vi laga middag. Han hade gjort en massa hjärtan och kort på dagis som är till mig och pappa Niklas. De var riktigt moderna kort. Svart bakgrund och röda hjärtan! Det lustiga är när man kommer till dagis är det en massa småtjejer som flockas runt mig för att ställa en massa frågor : "vem är du? vem ska du hämta? var bor du?varför bor inte Alex mamma och pappa tillsammans?titta vad fint alex har målat,! jag kan visa dig var Alex är just nu osv osv osv". Inga av småpojkarna bryr sig att man är där bara tjejerna. De är som små mammor som ska följa med när Alex tar på sig jackan. "Oj vad mycket saker Alex har i väskan"! Hur man än försöker vara så neutrala i uppfostran av pojkar och flickor så går det inte. Pojkarna leker med sina bilar och tjejerna ska hjälpa till med allt!

Det är fortfarande helt ok att lämna kommentarer. Jag ser ju att ni är här, ni är inte osynliga.Ni vågar göra det. Inget hemskt händer om ni gör det, jag lovar. Världen går inte under eller så. Eftersom ingen har försökt svara eller gissa på mina ica-kändisar kommer jag inte ge svaren....

Inga kommentarer: