måndag 18 februari 2008

Naturdiet!



Nu är det dags för naturdiet igen. Gick ju så bra sist i december så nu börjar jag igen. Jag blev faktiskt slimmare av det(gick inte ner en massa i kilo men blev dock fastare vilket jag vill åt!) men sen åkte jag iväg till Thailand och man slappar alltid till sig under en semester. Nu är det Beach 2008 som hägrar så fram med shaken igen! Kommer dock inte hålla mig till endast detta utan det blir mellanmål och middag i vanlig mat, så att säga. Kommer inte hålla på med denna diet allt för länge heller. Kanske tröttnar rätt snart. Man vet ju aldrig.
Frukost- shake och två kokta ägg
Lunch- mealbar, iaf dom dagar jag är hemma. När jag är i skolan tänker jag äta riktig mat.
Mellis- frukt,keso, knäckemacka etc
Middag- riktig mat
Träning- ja!





Inga kommentarer: