onsdag 13 februari 2008

vilken härlig dag!!

Vilken härlig dag det är! Ute är det blå himmel och solen skiner! Vår vår vår! Fast det är bara februari. Snön kan ju komma. Men jag passade på att ta en promenad i detta fina väder.
Bara att gå bakom husknuten så är man ute landet!


Väl ute på promenaden började jag tänka på min födelsedag. Det är visserligen 7 veckor kvar men svosch säger det och så är 5 april här. Jag har aldrig firat min födelsedag med fest och vänner. Man kanske ska göra det i år? Det är ju på en lördag så då kan man faktiskt göra något. Kanske ut på krogen? Fest hemma? Middag ute med vänner? Hmm...värt att tänka på. Så alla ni som känner er träffade: boka in lördag 5 april!


När jag väl kommit hem ringer Niklas och meddelar att han har köpt en digitalkamera från en av hans anställda. För endast 500 kr! För en helt ny! Inte illa pinkat....

Veckans motion:
måndag- spinning
tisdag- core och aerobics
onsdag- promenad





Inga kommentarer: