måndag 18 februari 2008

dagens shopping

För att komma ut bland folk tog jag bussen till Nacka Forum. Hade min 100 kr check från H&M att handla för! Gick ett antal varv bland kläderna utan att hitta nånting. Iaf i min storlek. Hittade en fin kjol som det stod Ida på men självklart var min storlek slut. Så var det faktiskt på detta mesta jag hittade, bara stora storlekar kvar! Visserligen är denna butik inte så bra, de har ett ganske litet sortiment. Blir nog bättre sen när centrumet är färdigbyggt. Forum håller på att byggas om och ska bli lika stort på Kista. Klart till hösten! Men jag lyckades skrapa ihop en liten hög av detta:




5-pack hotpants för 98 kronor.






En brun liquid eyeliner från Maybelline för 75 kronor











Nail polish remover med aceton! Jag har fortfarande gelé kvar på naglarna sen min misslyckade nagelförlängning så jag behöver aceton för att ta bort detta. När man har nagelförlängning får man absolut inte ha nail polish remover med aceton för då smälter materialet!







Tack vare min check på 100kr och en 10%-check på underkläderna betalade jag bara 82kr.

















Inga kommentarer: