måndag 11 februari 2008

träningsdagbok

Blev ett spinningpass ikväll. Väldigt skönt att röra på sig! Har varit så stillasittande den senaste veckan/veckorna. Och lat. Innan resan var jag inne i ett träningsflow där jag tränade flera dagar i veckan.Vilket började ge resultat. Både fysiskt och psykiskt. Satt jag hemma en hel dag fick jag spatt! Nu har det varit svårt att komma igång igen. Jag vill så gärna iväg och träna men det är alltid något som kommer i vägen. Plugg, utgång,jobb eller så. Men nu är det förändring på gång! Nu ska jag tillbaka till rutinerna. Nu ska jag prioritera träning. Jajamensan! Man sparar ju även pengar på detta...gymet istället för utgång! Beach 2008 here I come. Haha. Ni, mina bloggläsare, ska bli mina vittnen:

Träning vecka 7:
måndag- spinning 60 min


Inga kommentarer: