måndag 25 februari 2008

ut med gamla in med det nya!



Här har ni högen av kläder som jag ska slänga! Eller donera snarare. Har under helgen sorterat min garderob vilket verkligen behövdes. Jag brukar vara så snål när det gäller att slänga kläder. Jag tänker alltid "ifall jag gå ner 10 kg kan jag ha dessa jeans igen" eller " man vet ju aldrig, jag kanske får för mig att ha detta igen...". Men denna gång lyckades jag sortera ut 34 plagg! Inte illa pinkat! Det är linnen, jeans, tröjor och annat. Insåg dock vilken stor samling jeans jag har. Jeans som jag inte har haft på mig på några år, sånna som jag inte ens får på mig pga storlek. Men jag sparar dom. Man vet ju ALDRIG. Jeans har ett större värde än gamla urtvättade linnen från H&M, eller hur?! Nu ska jag bara få ner detta i en sopsäck och lämna det i containern som Myrorna har rakt över gatan. Den containern som ortens a-lagare brukar snoka i sent på kvällarna....

Inga kommentarer: