lördag 16 februari 2008

i ondskans spår



Det blev ingen duschning utan jag åkte till gymet och styrketränade. Något som irriterade mig idag var att det var en tjej som hade sin mobil med sig in på gymet. När hon satt vid en maskin som jag stod i kö till ringde hennes mobil. Hon svarade och ställde sig bredvid masikinen och pratade. Vad betyder detta? Hon lutade sig över maskinen när hon pratade så jag vågade inte gå fram och ta maskinen ifrån henne. Så där stod hon och pratade i flera minuter och jag tittade på. Ett tag satte hon sig i maskinen men gjorde inget. Sen gick hon upp igen och ställde sig bredvid den. Jag tröttnade och tog en annan maskin istället. Irriterade brud! Förövrigt ringde hennes mobil ett antal ggr under den tiden jag var där. Trots att det finns ett antal skyltar med mobilförbud i hela lokalen.

Efter lunchen la jag mig i sängen för att läsa en ny bok "I ondskans spår" av Peter Robinson. En deckare! jag kom endast några sidor sen somnade jag! Men de sidor jag läste var spännande!

Inga kommentarer: