lördag 16 februari 2008

blandad kompott

Morsning korsning!

Försökte verkligen stanna uppe och titta på filmen Mystic River som gick på SVT1 igårkväll. Men jag var så trött att jag inte kunde hålla ögonen öppna. Somnade vid 22,45. Filmen är väldigt bra så jag hade gärna sett klart den. Typiskt. Kanske kan hyra den på DVD istället. Sean Penn fick ju en oscar för den. Även Tim Robins fick en oscar. Så den är verkligen sevärd.

Gårdagens skandal, enligt personerna själva, var ju att Cissi och Richard åkte ur Let´s Dance. De försvarar sig att de fick fel låt, att den var inte bra nog för en cha-cha. Det finns ju alltid ursäkter till varför man är sämst. Men alla hade ju "fel" låtar så alla hade samma förutsättningar. Men jag tycker det var rätt att de åkte ut. Mat-Tina är bäst just nu. Richard är inte det.

Har precis ätit frulle: havregrynsgröt och två kokta ägg. Ska väl hoppa in i duschen och göra mig vacker. Vi har väl inga direkta planer för dagen. Har dock en bonuscheck på 100kr på H&M, så kanske en tur dit? Nåt roligt hittar man ju alltid där.

Inga kommentarer: