torsdag 28 februari 2008

panik!

Så, jag åkte till bibblan i Forum. Kliver in i lokalen och ser till min förvåning att de håller på att stänga!Helt och hållet. Alla böcker var nerpackade i kartonger och det sprang en massa flyttgubbar överallt! Bibblan ska byggas om och imorrn stänger de. Panik! Så jag tar bussen upp till Orminge C för att plöja bibblan där. Trodde jag då. Kommer dit och sätter mig vid sökdatorn och surt lär jag mig att flesta böcker som jag behöver finns på Forum men eftersom de stänger kan man inte låna dom. Av min långa lista av böcker jag behöver hittar jag endast 3 st. Surt. Så nu får jag kolla i Solna och på Sthlms bibbla. Vilket betyder mer spring på olika bibblor. Jaja..morgondagens problem.

Har nu ätit min favoritlunch: lax med grönsaker. Laxen(fryst) kryddar jag med citronpeppar och stoppar in i micron 2,5min. Tinar upp broccoli,spenat och andra grönsaker. Blandar grönsakerna med bönor. Snabbt och gott! Och nyttigt....

Inga kommentarer: