fredag 8 februari 2008

Dior dior dior!

Jag har förälskat mig i Dior. I alla fall när det kommer till deras smink. Smink är det bästa jag vet. Tätt efter kommer väskor och skor. Deras (Dior) foundation är den första jag har provat som inte känns som spackel när jag har den på mig. Och när jag hittar något jag gillar kör jag hela racet. Köper allt i deras sortiment! Tack vare mig går butiken på NK runt! Personalen där är den bästa! Gillar förövrigt sminkavdelningen på NK bättre än den på Åhlens City. Åhlens har blivit så stort och stökigt. Bullrigt, mkt folk, hög volym osv osv. NK känns mycket lugnare och behagligare. Eller hur?
Köpte sist en ny concealer och mascara. Men självklart hade de en kampanj så jag blev "tvungen" att köpa ett läppglans för då fick man en necessär med en massa godsaker i! Jobbigt läge....



Här har vi från vänster concealer, läppglans och mascaran.












Presenten! En massa trevliga saker som ska testas!Bla läppstift, parfymer, krämer osv. Necessären är perfekt att ha i väskan på dagarna. Tack tack!


Inga kommentarer: