måndag 18 februari 2008

vad gör du när du är full?

Måndag måndag måndag. Ny vecka!

Blev en sovmorgon både för mig och Niklas. Jag är visserligen "ledig" idag men jag brukar se till att komma upp i tid ändå. Men Niklas tog sovmorgon så då gjorde jag det med. Vaknade upp vid 9,30! Skönt! Niklas var hemma hos Janne igår och firade hans födelsedag. Han fyllde år i torsdags men eftersom det är Alla hjärtans dag är det inte många som kan fira honom just den dagen. Jag hade gärna varit med på firandet men jag jobbade ju. Men iaf, Niklas kom hem vid midnatt och var nog lite full för han la sig på soffan och kollade på tv. Det gör han alltid när han är full! Janne brukar ta en promenad runt ön (Lilla Essingen) när han är full och Niklas kollar på tv! Alla har vi våra rutiner!Vad gör jag? Jag ligger inne i badrummet och spyr....jag brukar inte hinna somna utan jag blir bara dålig efter nån timme. Jag tror inte jag tål alkohol överhuvudtaget.

Nu ska jag dock skriva som ett prsyk hela dan. Ska försöka vara någelunda klar med uppgiften idag så kan jag ta det lugnt imorrn.

Men som vanligt när jag är hemma och skriver: jag bloggar ofta !

Inga kommentarer: