torsdag 14 februari 2008

Mina favoriter hos Ellos

Jag gillar Ellos. Bra priser och de följer modet perfekt. Snabb leverans är det vilket är ett plus.
Handlar mycket av mina kläder där numera, ja även skor och saker till hemmet skickas hem till mig oxå! Har kollat igenom deras vår-och sommarkatalog och har hittat några favoriter som jag ska köra på nu i sommar. Detta är något av det jag har hittat:









En enkel klänning i vitt och guld. Blir det en varm sommar passa den perfekt till solbrännan!







Jag älskar koftor och cardigans! Den här känns mer somrig då den har korta armar. Ser ni hur snyggt det är med shorts till?









Shorts i olika färger!













Tunikor kan jag heller inte få nog av. Ett par leggings till så är man fit för allt!







Ja, detta var ett smakprov på det jag hittade. Nu får vi hoppas våren kommer inom en mycket snar framtid. Denna konstiga vinter skippar jag gärna.
























1 kommentar:

Anonym sa...

Ahh, den där klänningen såg väldans fin ut! Vill oxå ge dig en stor kram tillbaka såhär på alla hjärtans dag! KRAM!