torsdag 14 februari 2008

Romantik på hög nivå!

God morgon!


Igår när jag kom hem från jobbet vid 23 satt Niklas i köket. Han hade kokat te till oss och tänt ljus! Mysigt! Jag var dock åksjuk och mådde sådär. Jag blir alltid åksjuk när jag åker t-banan....Men efter ett stort glas nyponsoppa med keso mådde jag lite bättre.



Här har ni vår nya diditalkamera. Vår förra kamera säckade helt ihop en dag. Så vi behövde verkligen en ny. Den går inte på vanliga batterier, som förra gjorde, vilket är bra. En helt ny för 500 kr. Bra köp.

Idag blir det fortsatt skrivande av hemtentan. Men på eftermiddan ska jag nog ta en sväng på stan innan jag beger mig ut till Bandhagen för att hämta Alex på dagis. Ska nog köpa geléhjärtan till honom. Det är ju Alla hjärtans dag! Jag och Niklas funderade på om vi skulle köpa en varsin present till varandra. Vi brukar inte fira denna dag så mycket. Varför måste man ha en speciell dag för att visa ens kärlek till varandra? Och köpa saker till varandra. Vi gör det varje dag i alla fall. Det finns ju 364 dagar till på året som man kan visa detta på. Denna dag är skapat av alla affärer och butiker för att få oss kunder att handla extra mycket denna dag. Men iaf, Niklas kommentar var" Ida, om du vill ha något speciellt kan du väl gå och handla det iaf? Kan vi inte ta pengarna och storhandla för dom istället?" Detta är romantik på hög nivå! Åka och storhandla!Haha!

Inga kommentarer: