torsdag 7 februari 2008

Nu får det vara nog!

Jag är arg! Över mina naglar. Gjorde ju nagelförlängning för två veckor sedan. Har aldrig haft problem tidigare men denna gång måste materialet vara jättedåligt för tre naglar har gått av. På två veckor! Grejen är den att gör inget speciellt som gör att de går av. Utan först är det materialet som skavs av vilket gör att lösnageln sitter löst. Detta resulterar i att 3 min senare går naglen av! När den tredje naglen ramlade av idag försvann mitt mod så jag knippsade av alla resterande naglar! Så detta nöje med långa naglar blev en kort sådan. Ska aldrig mer gå till denna salong! Eller så är acryl bättre än gelé? Hade inga problem med acryl nämligen. Då satt dom som gjutet. Jaja, det var skoj så länge det varade.

Om tio minuter bär det av till jobbet. Om 24 tim är det helg! Jag längtar!!!

Inga kommentarer: